Bokflytt, panik och vånda del 2

Jag skrev i ett tidigare inlägg om hur mina böcker skulle få packas ner i förtid och bokhyllor flyttas bara för att min bror skulle kunna flytta ner till sitt pojkrum. Denna kris är nu tillfälligt lös då de kära svärföräldrarna har plats för både soffa och säng i sitt sommarhus fram tills det är dags för vår flytt. Så bokhyllorna får stå kvar som de gör. Fulla med böcker. Dessutom lär det väl bli påfyllning i dem redan om en månad då bokmässan äger rum. Biljetter dit är redan klara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Våra biljetter är också färdiga! Vad roligt att ha hittat till din blogg, du läser mycket likt mig. :) Känns det som ;)



Jag hoppas snart kunna börja i Knit two, den andra du nämnde har jag inte hört talas om, men ska genast kolla upp!



Annelie

2009-08-15 @ 17:53:20
Postat av: Sofie

Alltid kul att hitta en likasinnad. :-)

2009-08-15 @ 17:56:17
URL: http://sofiemarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0