Prasselpaket



Idag fick jag mitt bokpaket från min supermystiska bokvän. Hon har lovat en hälsning med nästa paket vilket naturligtvis gör mig jättenyfiken på vem det kan vara :-). I paketet fanns En hattaffär runt hörnet av Conlon McKenna, läkerol, gräddkola (är snart slut), ett pedikyrset i favoritfärgen lila och coola näsdukar såhär i förkylningstider.

Boken har legat på min vill ha lista länge så den är ett välkommet tillskott i min hög med olästa böcker. Jag skulle behöva gömma mig i en månad tror jag för att bara läsa mig igenom min bokhylla.ö Ett angenämt problem.

Nu ska jag fubdera på vilken färg mina tånaglar ska få =)

Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Miss E

Åh, den boken är jättemysig :-)

2009-09-11 @ 21:15:01
URL: http://missesblogg.blogspot.com
Postat av: En hemlig bokvän

Jaha, vilken färg blev det då? :-)

2009-09-14 @ 16:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0