Låg läslust för tillfället.

Just nu ligger inte läsningen högt på listan över saker som lockar. Tråkigt men sant. Just nu så är det mycket liggande på soffan och sedan sömn som hägrar. Dessutom har jag börjat packa då det är flytt om fem veckor.

Den här månaden ser jag fram emot mycket lättläst och lättsmält litteratur som inte kräver för mycket av mig utan bara får mig att koppla av.

Först ut blev Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö (recension kommer). Utöver det så startar skolbibliotekens bokcirkel den här månaden med två intressanta ungdomsböcker som ska läsas (hungerspelen bland annat). Jag har dessutom Kate Jacobs Comfort food liggande på lut som jag just nu går och suktar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0