Inköp på mässan

Jag fick med mig en vräkig guldkasse från piratförlaget hem från bokmässan och den var naturligtvis fylld med lite smått och gott. Det blev inte lika många påsar som det har blivit andra år men det är jag ganska nöjd med. I år fick jag bara köpt böcker som jag verkligen ville ha. Jag köpte inte på mig något som kanske var bra eller som jag inte var intresserad av alls bara för att få tre för 100. Det roliga var även att många av de titlar jag har i min guldkasse är böcker som jag har blivit tipsad om på bloggen eller genom att läsa andras bloggar. Jag har nog aldrig varit så medveten om titlar och vad de olika böckerna handlar om innan en mässa som jag har varit i år. Allt tack vare bloggen.

I guldkassen hittar vi bland annat:
Erlend Loe - Doppler/Gör vad du vill (ska vara en Nick Hornby och han gillar jag)
Joyce Carol Oates - Svart flicka, Vit flicka /Dödgrävarens dotter (har läst blonde innan och gillade den)
Barrack Obama - Min far hade en dröm (har hört att den är bra)


Jag är väldigt nöjd med de inköpen jag gjorde. Det är lite tråkigt bara att alla måste packas ner i lådor på en gång. Snart ska de få ett helt eget rum att bo i. Snaaaart!


Kommentarer
Postat av: En hemlig bokvän

Meeeeen, nu har du gjort det IGEN! Köpt bok som jag redan köpt och tänkt skicka till dig. Hm, nu måste jag ju hitta på någon annan...

2009-10-01 @ 18:52:24
Postat av: Sofie

Neej det var dumt av mig. Ska tänka efter bättre till nästa byte. Ska inte göra om :(

2009-10-01 @ 21:07:26
URL: http://sofiemarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0