Pocket och prassel nr 2

Phew! Här har kånkats kartonger och möbler, målats och packats men nu börjar vi äntligen komma iordning i vårt hus. Tack och lov hade jag hämtat ut mitt pocket och prassel precis innan och godiset som följde med paketet var verkligen en livräddare. Utöver choklad, Ahlgrens rattar och Mentos fanns det en del andra oumbärliga saker såsom en magnetisk shoppinglista, ansiktsmask och magnetiska bokmärken. Boken i det här paketet var en Tamara McKinley, De modigas rike. Det ska vara en fristående fortsättning på en annan McKinley som jag har i bokhyllan så jag tror den kommer passa alldeles utmärkt. Nu behöver jag bara lokalisera den i alla högar med kartonger. TACK så mycket för paketet. Tills vi hörs nästa gång ;)


Kommentarer
Postat av: Annette

Hej, hej,



Ramlade på dinn blogg helt ev en slump! Kul. Vi ses snart och pratar Gomorra!

/Annette

2009-11-04 @ 15:44:09
Postat av: En hemlig bokvän

Ditt tredje paket läggs på lådan imorgon, hoppas att jag har hittat en bok som du ännu inte läst. Jag har själv läst den och gillar den jättemycket! :-)

2009-11-14 @ 12:36:52
Postat av: En hemlig bokvän

Postade paketet igår men lådan var redan tömd tyvärr, men imorgon borde du få hem det!

2009-11-16 @ 12:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0