Tack hemliga bokkompis

Jag känner att jag vill skicka ett litet tack till min hemliga vän där ute som har skickat paket till mig. Trots strul med posten nu under det senaste bytet är jag otroligt glad för de saker som har skickats till mig. Att få ett paket de här månaderna har varit som en extra liten julafton. Det ska bli riktigt kul att dyka ner i böckerna. Hoppas du skickar en liten avslöjande kommentar snart så att jag får reda på vem du är. Allt jag vet än så länge är att du gillar choklad med luftbubblor och med hallonsmak =).

Den som jag har skickat till är Holly Hock, men det listade hon ut ganska snabbt =).

Nu kan man anmäla sig till sommarpåse lyx för ett engångsutbyte av en postenpåse large hos en bok om dagen. Detta har jag anmält mig till. Anmäl er ni också. Senast den 7e juni vill hon ha anmälningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0