Skitdag med guldkant.

Idag vaknade jag verkligen på fel sida av sängen och jag har varit riktigt labil under i stort sett hela dagen. Har gråtit och surat om vartannat och antagligen varit helt olidlig. En natts kass sömn kan verkligen ställa till det för mig. Tur att sambon är hyfsat förstående och har delat ur kramar hela dagen.

En guldkant idag var definitivt gåvopåsen från Cosmopharmas releasefest. Kusinen är säljare för företaget och hade bjudit in mig och min mor. Alltid trevligt med lite gratisprodukter. Dessutom har dagen avslutats med god thaimat tillsammans med best of wipeout. Det finns inget som kan göra att en kass dag känns bättre än att se på andra människors olycka. Snart är det nog dags för sängen tillsammans med hjästdjur. Har några sidor kvar i boken innan det blir en recension.

Hoppas er dag har varit mycket bättre än min och att ni har njutit av värmen. Imorgon blir det nya tag med författarbesök bland annat.

Ha en trevlig kväll.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofie! Roligt å höra att du följer min blogg! Du är med i pocket & trix eller hur? Har faktiskt kikat i din blogg litet med, jag ska slänga upp dig i min blogglista om jag inte redan gjort det.. =)

2009-05-17 @ 22:06:51
URL: http://www.boktimmen.blogspot.com
Postat av: Din bokkompis

Hej,



Tänkte bara höra om du fått nåt paket idag? Postade det så det borde kommit fram idag iaf. :)

2009-05-18 @ 14:26:00
Postat av: Sofie

Hej bokkompis. Kom hem alldeles nyss och vittjade hallgolvet efter någon avi, men hittade ingenting. Hoppas inte fru eller herr brevbäre beslöt att behålla boken. Hoppas på imorgon.

2009-05-18 @ 17:30:00
URL: http://sofiemarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0