Mors dag

Ett litet besök hos mamma fick det bli, dagen till ära. Med mig hade jag två böcker. En pocketbok; En andra smekmånad av Joanna Trollope. Boken är en relationsroman som tar upp familjerollerna och hur de förändras när barnen blir äldre och flyttar hemifrån. Detta var en bok som jag först föll för på grund av omslaget. Det stack ut lite bland chicklit böckerna som stod runt om.

Den andra boken var en av de senaste Nora Roberts; Begravt i glömska. Tyvärr hade hon den redan, Nora fan som hon är.

Frörvrigt har det inte blivit s mycket läsning idag utan promenad med hund och ett kvällsbesök på liseberg. Ingen vinst för min del dock, men sambons mamma kammade hem stjärnvinsten på dumlehjulet. Som tur är, är hon givmild och en dumlepåse fick följa med mig hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0