Månadsrapport April

Det blev inte lika mycket läst den här månaden som i Mars, men samtidigt har det inte blivit riktigt lika många ungdomsböcker. Här är mars lista:


--> Om jag kunde drömma - Stephanie Meyers

--> Aldrig fucka upp - Jens Lapidus

--> Coraline - Neil Gaiman

--> Söderns hetta - Barbara Bickmore

--> Facklan - Elin Lindqvist

--> En enda kväll - Mats Berggren

--> Gamla Grejer i Göteborg - Björn Höglund


Bästa böckerna den här månaden är definitivt Aldrig fucka upp, om jag kunde drömma och Facklan. Månadens sträckläsning blir Om jag kunde drömma. Jag kunde verkligen inte släppa den. Sämsta bok den här månaden är Söderns hetta.

När vi går in i Maj månad håller jag just nu på och läser fortsättningen på Om jag kunde drömma samt Tornrummets hemlighet. Jag ska också komma igång med Lyrans utmaning.

Nu är det matdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0