En helt underbar dag

Idag är helt underbar. Solen skiner och det är sommar! En dag som denna saknar jag verkligen en egen trädgård och att kunna strosa runt som jag vill i den. Men jag får hålla till godo med vad jag har, en balkong. Just nu sitter jag faktiskt här ute och dricker iste, äter jordgubbar och läser tredje boken i Twilight serien. Det är ju faktiskt inte fy skam det heller.

Än så länge har jag inte kommit så långt i boken, det börjar sakta men säkert dra ihop sig till något riktigt spännande. Hoppas det håller hela vägen den här gången och att det inte blir som i tvåan där det kom igång ordentligt under de sista tre eller fyra kapitlen.

Nu blir det fortsatt balkonghäng för min del. Hoppas alla andra bokbloggare har fått chansen att läsa utomhus idag. Eller gjort lite andra härliga utomhusaktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter härligt!

2009-06-01 @ 08:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0