Tisdagstipset

Idag vill jag tipsa om ett härligt initiativ taget av en tjej hör i Göteborg som kallas tankeboksprojektet som har startats av en tjej som heter Matilda. Hon och andra entusiaster har lagt ut 100 anteckningsböcker på cafeer och andra ställen runtom i Göterborg där det är tänkt att vem som helst kan skriva ner sina tankar. När jag läste om detta ville jag inget annat än att åka till Göteborg och leta upp en bok. Det får bli senare i veckan kanske ;). Har du vägarna förbi Göteborg och vill skriva en tankebok finns det både karta och lista över ställen på Tankeboks projektets blogg. Gå in och kolla, eller varför inte skapa ett eget tankeboksprojekt i din egen hemstad?


Wow mitt 100ade inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0