Tack hemliga bokkompis!

Jag fick hem en avi i fredags att jag hade ett stort kuvert att hämta på Maxi och idag fick jag pallrat mig dit och hämtat ut det. Paketet var från min bokkompis. Tog mig snabbt hem och öppnade mitt paket och blev jätteglad. En chokladbit, Dark  Rasberry, som jag aldrig har prövat utan bara glott på, ett te som luktar väldigt gott och som ska provdrickas ikväll samt Camilla Läckbergs Isprinsessan.

Tack tack ännu en gång. Jag hoppas någon livar upp din vardag lika mycket som du livade upp min annars lite halvtrista regniga söndag.


Kommentarer
Postat av: Boktokig

Ja, det livar verkligen upp vardagen med dessa paket!



Ja, att man alltid har en hög olästa, men kanske påbörjade böcker - det vänjer man sig vid!

2009-03-08 @ 18:30:09
URL: http://boktokig.blogspot.com/
Postat av: Din Bokkompis

Oh, vad jag blir glad av att se att det kommit fram. Jag hoppas att allt smakar! :)

Nu är det bara till att fundera över nästa paket... ;)

2009-03-08 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0