Phew, vilken dag

Eller egentligen har det varit en helt vanlig dag. Det är bara att jag har varit inställd på att det är lördag och inte fredag, vilket kan ställa till det lite i hjärnan. Nu kan jag i alla fall äntligen ta helg med allt vad det innebär; tårta, städning och lite sypyssel.

Imorse när jag åt frukost började jag fundera på läsplatser. Var är det mysigast att läsa och vart är det mest rofyllt att läsa. Är det en skön fåtölj, sängen eller är det  vid köksbordet tillsammans med frukosten? Kanske är det på bussen till jobbet varje morgon? Själv läser jag helst i sängen. Det är där jag känner att jag får vara mest i fred och jag kan ligga som mest bekvämt. Det blir även ofta en bok till frukost också, vilket är bra för matsmältningen då du äter långsammare och tuggar allt ordentligt ;)


Bild från EM

Kommentarer
Postat av: Din bokkompis

Hej.

Måste bara höra om du fått något paket än... Skickade tidigare i veckan, och är lite orolig att det inte kommit fram än...

2009-03-07 @ 09:03:56
Postat av: Sofie

Det har kommit en mystisk Avi här som ska kollas så snart det bara går =)

2009-03-07 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0