Dean Koontz böcker

Min hemliga bokkompis vill veta vilka Koontzböcker jag har och inte har så jag tänkte försöka mig på en liten lista. Alla med pil har jag eller har jag läst.

->Viskningar, (Whispers)

    Skräckens ansikte, (The Face of Fear)

->Dataterror, (Strike Deep)

    Phantoms, (Phantoms)

->Främlingar, (Strangers)

->Nattens ögon, (The Eyes of Darkness)

   Väktare, (Watchers)

   Sekten, (The Servants of Twilight)

->Blixtsken, (Lightning)

   Skuggeld, (Shadowfires)

->Midnatt, (Midnight)

   Skymningsögon, (Twilight Eyes)

   En ond plats, (The Bad Place)

   Mörkret faller, (Darkfall)

   Gömstället, (Hideaway)

->Nattfrossa, (Night Chills)

   Kall eld, (Cold Fire)

->Draktårar, (Dragon Tears)

->Mr Murder, (Mr Murder)

   Vintermåne, (Winter Moon)

->Hjärtats mörka flod, (Dark Rivers of the Heart)

->Isfällan, (Icebound)

->Psykopaten, (Intensity)

->Överlevare, (Sole Survivor)

->Trasdockan, (Ticktock)

->Frukta ingenting, (Fear Nothing)

->Fånga natten, (Seize the Night)

->Falskt minne, (False Memory)

->Vakande ögon, (From the Corner of His Eye)

->Himlen är nära, (One Door Away from Heaven)

->I månens sken, (By the Light of the Moon)

->Ansiktet, (The Face)

->Odd Thomas, (Odd Thomas)

->Frankenstein: Den förlorade sonen, (Prodigal Son)

->Invasion, (The Taking)

->Alltid Odd, (Forever Odd)

->Maken, (The Husband)

   Broder Odd, (Brother Odd)

   Livstid, (Life Expectancy)


Japp här har vi då titlarna. Han har skrivit en liten hög av böcker om man säger så. Det känns lite som om jag snöat in på Koontz för tillfället, men jag lovar att det kommer lite annat. Hoppas min bokkompis blir glad av att se den lilla listan.

Kommentarer
Postat av: Din Bokkompis

Oh, vilken bra lista.. Ska kolla närmare på den när jag är lite mer vaken :) Men den kommer hjälpa!

2009-03-20 @ 22:47:43
Postat av: Boktokig

Han har skrivit många bra böcker!!!



Mina vänner är också lite utspridda. De bor i orter runt omkring så det är väl 4-5 mil till dem. Inte så farligt långt, men jag önskar att de bodde närmare!!!

2009-03-21 @ 11:35:59
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0