Dagens

Idag har det varit en otroligt tung dag men ännu fler dåliga nyheter gällande mina arbetskamrater. Vi kan väl säga att min arbetsplats inte är i harmoni just nu och vi har fått fler dåliga nyheter under 10 dagar jämfört med vad andra skolor får unfer flera år. På grund av detta har jag inte riktigt "orkat" ha mina lektioner som jag borde och jag har spenderat mycket av min tid att diskutera händelserna med eleverna samt läst högt. Idag har jag läst världens elakaste fröken högt för år sex. Jag vet att jag tjatar mycket om boken, men den är så härligt. Någon som håller med? Lämna då gärna en kommentar. Om du inte håller med för den delen också. Mina elever gillar den i alla fall och skrattade gott på vissa ställen och ville inte riktigt att jag skulle sluta läsa. Det är verkligen ett gott betyg :D


Lite tråkigt omslag dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0