Då var det mars

LIgger här i soffan och har precis ätit frukost och surplat i mig lite kaffe. Det blir nog en kopp till innan jag kör igång dagen. Ute är det molningt och det ser nästan ut som det regnar. Kanske bra så att snön försvinner helt och våren kan göra sitt riktiga antågande. Längtar till¨s jag får inreda balkongen med massa blommor och när man kan sitta där ute med sin kaffe/tekopp och en bok.

För att summera läsmånaden Februari så började den inte så bra. Hade noll lässug och blev fast i en bok ett tag. Men efter det lossnade det och jag fick ändå läst en hel del i alla fall. Lite mer än en bok i veckan ser det ut som =)

Februari:
 Nick Hornby - En god människa
 Isabell Allende - Kärlek och skugga
 Petter Lidbeck - Världens elakaste fröken
 Jeannette Walls - Glasborgen
 Tamara McKinley . Drömmarnas land


Mars månad kommer att starta med en barn/ungdomsbok skriven av Lena Lilleste. Hon kommer att besöka vår skola nu under våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0