Läslista för Juli

Imorgon går vi in i Juli månad och det är dags för en ny läslista. Listan för juni gick alldeles galant och jag blev klar med många fler böcker än vad jag tänkt mig. Därför är bokhögen för juli ganska stor än så länge.


Tänkte ta mig igenom några av mina inbundna böcker nu när det blir en del läsning på balkongen:
Duma Key - Stephen King
Är det någon där - Marian Keyes
Nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson

Dessutom några pocketar för gott strandhäng:
Tisdagar med Morrie - Mitch Albom
En shopaholic säger ja - Sophie Kinsella
Isprinsessan - Camilla Läckberg 

Dessutom ska jag läsa Bittert Arv av Kiran Desai i Jorden runt utmaningen. Tänkte låna den på biblioteket idag.

Kommentarer
Postat av: cecber

Det var en diger lista! Den enda jag ännu bestämt mig för att läsa är "Ensam människas bibel" i jorden-runt-resan.

2009-06-30 @ 13:08:06
URL: http://cecber.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag är lite sugen på att läsa shopaholic-böckerna. Har du läst de andra? Är de bra?

Själv tror jag att jag börjar juli månad med Barack Obamas "Min far hade en dröm", är lite nyfiken på den!

2009-06-30 @ 17:45:33
URL: http://idasbokblogg.blogspot.com
Postat av: Sofie

Ida: Böckerna är otroligt lättsmälta och handlar egentligen bara om shoppingmani. Samtidigt är de lite dråpliga. Böckerna håller väl ingen hög litterär kvalitet, men ska du ha något att läsa på stranden rekomenderas de. Det beror också lite på vad du har för smak gällande böcker.



Cecber: Ja listan innehåller en del böcker, men har man sommarlov så=) dessutom är en del väldigt lättsmält och snabbläst.

2009-06-30 @ 19:45:44
URL: http://sofiemarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0