Söndagssug V3

Här min topp 5 lista över de böcker jag vill ha just nu

 Tusen strålande solar - Khaled Hosseini
Jag tyckte flyga drake var alldeles underbar och är väldigt sugen på tusen strålande solar där man får följa två kvinnor i Afghanistan.

Aldrig fucka upp - Jens Lapidus
Efter att äntligen ha blivit klar med min första ljudbok (det tog ett tag) är jag nu sugen på Lapidus nästa bok. Den här gången tar jag den i pappersform.

Drottningen vänder blad - Alan Bennett
Efter en bokbloggssurfning stötte jag på den här boken (tyvärr minns jag inte var) och skrev genast upp den på min vill ha lista. Drottningen av England är uttråkad och stöter en dag på en bokbuss och finner böckernas värld. Verkar väldigt intressant.

Haunted Heart - Lisa Rogak
Den här boken hittade jag hos Du är vad du läser. Det här är en ny biografi på Stephen King.

Stigma - Åsa Schwartz
Det här är andra boken i Schwartz Denomologi. Första boken heter att och fjättra Lilith i kedjor. Föll lite för första boken och vill nu självklart veta vad som händer med studenten Anna i andra boken.


Bubblare
Bleeding heart square - Andrew Taylor
Boktjuven - Markus Zusak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0