Onsdagstips

Till alla er som är rädda om era pocketböcker och inte vill förstöra dem eller inte vill att omvärlden ska veta vad du läser (harlequin eller annat tantsnusk kanske) kan jag rekomendera så kallade pocketfordral. Dessa finns att köpa till exempel på pocketshop för en 100-lapp. Dock kan jag tycka att en del av dem inte är så vidare värst snygga. Om du inte vill att det ska se ut som du läser bibeln förstås. Dock finns det riktiga små konstverk att hitta om man gräver lite som till exempel dessa:


Dessa hittar du på www.hemmagjort.se för ca 55:-

Du kan också göra egna. Rino syr har en beskrivning på sin blogg så är du händig med en symaskin eller nål och tråd så föreslår jag ett besök där.

Själv gillar jag när böcker ser just lästa ut och därför låter jag mina böcker följa med utan en pocketvärmare. Ibland hade det i och för sig varit ganska skönt att kunna gömma omslaget från nyfikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0