Gott nytt 2009

Hej på er alla och gott nytt år!

Då var det ett nytt år här med allt vad det innebär =). Nytt år, ny energi och förhoppningsvis lite nya utmaningar. Jag hoppas också på att lite av min läslust återkommer. Har just nu lite svårt att komma in i mina nya böcker. Har lite för mycket tankar i huvudet. Går just nu igenom bokhyllan och läser om favoritböcker istället.

Jag brukar som en del andra göra nyårslöften. I år bestämde jag mig för att försöka få med några som jag faktiskt kan genomföra. Här är årets lista:

(   ) Börja träna regelbundet (Den ligger med varje år, något år ska jag väl ändå bli bättre)
(   ) Genomför minst ett av mina planerade projekt.
(X) Försöka att få minst 10 besök på bloggen under en dag. :-)
(   ) Läs ut de fortbildningsböcker jag har på nattduksbordet (de har legat där i snart ett år!).
(   ) Starta eller gå med i en bokcirkel.

Jag tycker att dessa borde vara genomförbara.

Ha en bra 1 januari och vi fortsätter att ses under året=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0