Göteborg i mitt hjärta ;)

Om ni bor i denna stad eller i omnejden (som jag) känner ni säkert till den här lilla pärlan. Affären Pocket & Bok har nämligen ett otroligt stort sortiment när det gäller pocketböcker. Man kan gå där inne hur länge som helst och väldigt lätt komma ut med minst fyra pocketar (de kör köpt fyra betala för tre året runt). När jag var där senast hade de även öppnat en bokoutlet i lokalen bredvid. En inbunden bok för en 40-lapp är ju aldrig fel =) 

Ska jag handla böcker och inte gör det över internet är det ofta här jag hamnar. Den fysiska affären ligger på Hamngatan i Göteborg (ovanför Lagerhaus) och de har även nyligen öppnat e-butik. Kolla in där om ni har lust och om ni är på besök i la stada tycker jag att ni ska ta er en tripp dit.

Ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0