Helt död efter full vecka

Äntligen fredag! Har nu haft min första hela vecka med elever och nu mår man som väntat. Är lite småförkyld efter att ha träffat elever, nästan tappat rösten och är superdupertrött. Det tar ett tag innan man kommer in i det där sköna lugnet och alla teman och områden är igång. Just nu är det mycket diagnoser, tester och lära känna nya grupper.

Idag har jag dessutom varit ute i skogen tillsammans med min sexa och gjort samarbetsövningar med mera. Man lär sig mycket om sin klass utanför skolan. Hur de funkar med klasskamrater och vilka som umgås med vilka. RIktigt intressant.

En av mina elever visade ett riktigt stort intresse för twilight serien. Hon tyckte att Edward är den mest romantiska person som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0