En läsrapport.

Det var ett tag sen som jag lämnade en rapport på min läsning och detta beror inte på Benfolket som jag läser nu. Boken är riktigt bra. Det är en skön blandning av en sorglig historia som man fastnar i och ett intressant språk. Just nu är jag Tyvärr är den tiden begränsad. Räknar med att bli klar med boken i helgen.

Efter Benfolket tror jag att det blir Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Samt den lättlästa versionen av samma bok. Ska nämnligen använda den i år 8 i höst. Behöver ha lite koll på den innan jag sätter den i nävarna på mina motsträviga åttor.

Kommentarer
Postat av: Lyran

Det ska bli spännande att läsa om dina synpunkter på Benfolket. Kim Novak är jättebra.

2009-08-29 @ 21:42:16
URL: http://lyrannobel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0