Update

Hon har återuppstått!

Efter en vecka av massvis med stress innnan ledighet, PÅSKLOV, förkylningsdimma och födelsedagar (jag, pappa och sambons svåger har blivit ett år äldre under loppet av två dagar) kan jag äntligen sitta ner vid datorn en stund.

En del läsning har jag hunnit med under den här perioden. Sammanlagt tre böcker; Köp inte den här boken, Poker Mongo och Om jag kunde drömma. Av de tre böckerna har Köp inte den här boken väckt flest tankar, Poker Mongo Irriterat mig mest och Om jag kunde drömma har varit lättast att läsa. Satt precis på balkongen och läste ut den. Helt underbart. Recensioner på dessa kommer snart.

I födelsedagspresent fick jag massvis med trevliga saker och däribland en Stephen King bok - Duma Key. Faktiskt samma bok som vi gav bort till pappa. Detta betyder att jag kan stryka ännu en bok från min vill ha lista.

Nu är det grillning som står på schemat. Man får utnyttja de fina dagarna när de kommer =) Fräknar måste odlas.

Kommentarer
Postat av: Maja

Ha det så härligt! Det fina vädret ger hopp om sommaren...och läsning hela dagarna i hängmatta eller på en solvarm klippa :-)

2009-04-06 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0