Nu är det här, paket nr 2

Det gäller att inte gapa för tidigt. Förlåt för mitt oartiga inlägg tidigare kompisen (har en liiiten aning om vem du kanske kan vara). Nu ligger mitt paket här hemma fotat och klart. Är grymt sugen på godiset som följde med, men maten är snart klart så jag får vänta lite.

Den här gången var det två böcker med av Jennifer Cruise. Två chicklit böcker som passar mitt humör just nu. Jennifer Cruise tycker jag skriver bra chicklit som inte känns så typiska. Syndens näste handlar t ex om en erotikfilminspelning. Där träffade min bokkompis helt rätt i vad jag väljer att läsa. Boken står nämligen redan i bokhyllan. Däremot har jag inte läst den andra boken, kär och galen.

Med i paketet följde även ett coolt bokmärke i form av en mjuk, luddig kanin, choklad och tablettaskar.


Ha det nu underbart fram tills nästa månad och nästa paket. Blir sorgligt när det här är slut.

Kommentarer
Postat av: Din bokkompis

Typiskt att du redan hade en av dom! Men slit den med hälsan. Du kanske har nån annan som kan få den? :)

Hoppas du gillar den andra av hennes böcker dock. :) Skönt med lättlästa grejor ibland. ^^

2009-04-24 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0