25 dec

Hoppas alla ute i bloggosfären har haft en trevlig juldag/julkväll.....

Min kväll har spenderats med ett öga på pirates of the caribbean och med det andra i bokbloggsvärlden. Det finns många bokbloggar därute som verkar vara riktigt bra, samt de som är ganska högtravande och pretantiösa (ratar allt vad populärkultur heter). Jag känner att det finns mycket som jag kan bekanta mig med under jullovet. Tyvärr ger dessa (intressanta) bloggar lite presationsångest. Vem skulle vilja läsa min lilla tråkiga blogg när det finns så många bra bokbloggar redan??

Ska försöka göra mitt bästa att köra mitt eget race och blogga om det jag vill utan att jämföra mig med andra. Nu är det läggdags tillsammans med boken som läses för tillfället. En tilläggsjulklapp av sambon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0