Läsrapport för juni

Den här månaden har jag fått läst sex böcker vilket jag tycker är riktigt bra med tanke på att det har varit betygssättning, avslutning, midsommar och annat. Det märks att sommaren har komit igång och jag äntligen kan slappna av och bara läsa utan för många måsten i bakhuvudet.

--> Eclipse - Stephenie Meyer
--> Tusen strålande solar - Khaled Hosseini (Jorden runt utmaning)
--> Livets aviga och räta - Kate Jacobs
--> Labyrinten - Kate Mosse
--> Kär och galen - Jennifer Cruise
--> Det tolfte kortet - Jeffery Deaver

Om jag ska ranka dem utifrån vilka jag tyckte bäst om kommer Tusen strålande solar och Livets aviga och räta på en första plats medan Labyrinten och Ecplise hamnar längst ner på listan.

Kommentarer
Postat av: Maja

Nu har jag äntligen läst ut hjärtdjur...Men den tog sig något mot slutet tycker jag. Har inte börjat med tusen strålande solar än. Var en sväng på bibblan igår så det blir lite annat först :-)

2009-07-01 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0