Milleniumfilmerna

På fredag har andra filmen i milleniumtriologin, Flickan som lekte med elden, preimär på bio. Är riktigt sugen på att se den. I lördags såg jag äntligen Män som hatar kvinnor och tycker att den var riktigt bra. Jag tror det var ganska bra att det gick såpass lång tid mellan att jag läste böckerna och faktiskt såg första filmen. Jag satt inte och jämförde alla scenerna i filmen med boken utan kunde njuta av den på ett annat sätt. Det blev mer så att man satt och kände igen vissa partier mer än andra.

Filmen var definitivt bättre än vad jag trodde. Den kändes lite konstig i början, men sedan var både jag och min kusin fast i filmen och satt på helspänn.


Kommentarer
Postat av: Bokbrunetten

Och jag måste ta mig samman och se den första. Har också hört det, att den ska vara bättre än man tror. Gillade i alla fall böckerna.

2009-09-16 @ 09:24:22
URL: http://bokbrunetten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0