Läsrapport för Augusti

Då var den sista "sommar"månaden över och vi går mot kallare tider. Jag ser fram emot en höst med mysiga lässtunder, litervis med te och snart en öppen spis (bara sju veckor kvar). Nu är det tillbaka till jobbet igen och i och med det vet även jag att lata dagar tillsammans med boken kommer att bli färre.

Augusti månad bjöd på en del spännande läsning. Sammanlagt blev det 6 böcker:

♥ Mig äger ingen - Åsa Linderborg
♥ Askungar - Kristina Ohlsson
♥ Skumtimmen - Johan Theorin
♥ Borta bäst - Sara Kadefors
♥ De modlösa - John Lapidus
♥ Benfolket - Keri Hulme

Den jag tyckte sämst om var de modlösa som inte föll mig i smaken alls. Den som väckte mest tankar och som sitter fast i huvudet fortfarande är definitivt Benfolket. Läs läs läs!

Kommentarer
Postat av: Eva

Någonstans i mina gömmor finns "Benfolket". Måste leta upp den tror jag ;)

2009-09-09 @ 07:10:48
URL: http://jagandasin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0