Är lite putt på mitt bibliotek.

Jag var där i förra veckan som ni vet och fick med mig inte mindre än fyra böcker med mig hem, men inte den bok som jag egentligen kom in för. Bibliotikarien var väldigt hjälpsam, hittade ett olånat på ett annat bibliotek i kommunen och reserverade boken för mig. Hon sa att eftersom det var måndag så borde jag ha boken i slutet av veckan. Det är nu slutet av vecka två och jag har fortfarande inte sett röken av boken eller något meddelande från biblioteket. Boken är till min boksamtalscirkel på måndag och jag hade väldigt väldigt väldigt gärna velat läsa den innan dess. Imorgon är det sista chansen. Hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Maja

Otur...och irriterande...

kan ju vara så att boken är borta och man inte hunnit ta bort den ur systemet. Händer tyvärr alltför ofta i skolbiblioteket :-(

Fast hur som helst så borde du få besked!

Hoppas det löser sig. Jag gillar båda böckerna :-)

2009-09-18 @ 14:07:37
Postat av: Camilla

Vilken otur du verkar ha! Jag tycker att böckerna kommer supersnabbt till mitt bibliotek när jag beställer. Och jag blir alltid så imponerad av hur hjälpsamma bibliotikarierna är.

2009-09-18 @ 20:32:10
URL: http://camillastankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0