Vill ha lista just nu

Alla som älskar böcker har nog precis samma problem som jag. En bokhylla full av olästa böcker och samtidigt en stor lust att köpa nya. Dessutom så kastas boktips emot en i 100km/h. Det är svårt att värja sig. Ibland vill man bara gå undan och gömma sig ett antal dagar och bara plöja det som finns i bokhyllan.

Min lista med cravings (som man säger i modevärlen) ser ut så här just nu:

Stigma - Åsa Schwartz
Boktjuven - Markus Zusak
Åse - Denise Rudberg
Drottningen vänder blad - Alan Bennett
Mitt nya jag - Sophie Kinsella
Livets räta och aviga - Kate Jacobs
Den dagen min dotter blev galen - Michael Greenberg
En liten hattaffär runt hörnet - Marita Conlon McKenna
Stjärna för en natt - Lisa Jewell
Livet på en kylskåpsdörr - Alice Kuipers
Om jag stannar - Gayle Forman (släpps i aug)
Dåtidens Skuggor - Elizabeth Thornton
Tisdagar med Morrie - Mitch Albom

Om jag skulle beställa allt detta idag skulle jag komma upp i den trevliga summan 1136:-

Idag ska jag åka till biblioteket och lämna igen lite böcker. Förhoppningsvis ;) hittar jag inte massvis med nya att stapla hemma.

Ha en trevlig dag allesammans

Kommentarer
Postat av: Din bokkompis

Hej!

Tänkte bara höra om du fått nån bok än? :/ Hoppas verkligen det. Annars gör jag ett nytt paket i helgen och skickar till dig :)

2009-05-22 @ 17:50:48
Postat av: Sofie

Nej inget paket än. Tycker inte du ska behöva göra ett nytt paket bara för posten slarvar :( Det är ju tanken som räknas.

2009-05-22 @ 17:53:42
URL: http://sofiemarika.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad är din adress? :) Så kommer jag över med Stigma till dig ^^

2009-05-24 @ 22:46:10
Postat av: DinBokkompis

Visserligen, men jag vet ju hur kul det är att få paket, så inte ska du bli utan bara för att paketet kan ha försvunnit!

Ska vi ge det några dagar till? För mig spelar det ingen roll, kan fixa ett nytt imorrn :)

2009-05-25 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0