Söndagsenkät.

En söndagsenkät från Snowflake cirkulerar just nu bland bokbloggarna. Jag hänger på.

1. Bästa toaläsning?
Tidningar eller serier funkar bra på dass.

2. En bok med ett djur?
Cujo - Stephen King

3. En kärlekshistoria?
En liten kärlekssång - Michelle Magorian

4. En uppväxtskildring?

Om Blonde av Carol Oates är en uppväxtskildring så tar jag den.

5. Om jag vore detektiv, ville jag vara som...?
Poirot eller någon annan gammaldags detektiv som följer ledtrådar på klassiskt manér.

6. En bok jag aldrig tänker läsa:
Sagan om ringen, en liftarens guide till galaxen

7. Ett språk jag önskar jag kunde läsa på:

Franska tror jag hade varit fräckt.

8. Senast inköpta tidning:
Om man inte räknar med Aftonbladet var det hus & hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0