Första arbetsdagen

Första arbetsdagen för det här läsåret är nu gjord och det känns ganska skönt. Jag har fått en mjukstart på jobbet utan för många måsten den här första dagen. Jag har ett nytt system som jag hoppas ska hålla fram till sommaren och hålla mig organiserad och slutligen har jag läsårets nya kalender. Den är inte så vacker än, men fixningsmaterial är införskaffade.

Efter en första titt på mitt schema kan jag inte påstå att jag är nöjd, men samtidigt kan man fråga sig om man någonsin är det.

Tänk om terminen nu kunde flyta på lika smidigt som idag (två timmarslunch med butiksstros och tomt arbetsrum) men det är väl att önska för mycket.

Kommentarer
Postat av: Fiktionista

Nä, man blir nog aldrig nöjd med sitt schema! Jag har aldrig varit det hittills i alla fall.

2009-08-11 @ 20:32:04
URL: http://www.fiktionista.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0