Det där prasselformuläret=)

Här kommer formuläret jag nämde tidigare.

Angående böcker:
* Favoritgenre?
Jag är öppen för allt utom sci-fi och fantasy. Det är inte min favoritgenre.

* Favortiförfattare? (Saknas somliga titlar i samlingen eller har du allt?)
Joanne Harris (allt), Stephen King (har mycket)

* Genre eller författare som du är nyfiken på?
Jag är sugen på Curtis Sittenfeld just nu. Vill läsa prep (engelsk titel).

* Genre eller författare som undviks på liv och död?
Som jag skrev ovan är jag inte sugen på fantasy och sci-fi.

* Läser du på andra språk än svenska?
Gärna engelska

* Har du någonstans listat böcker som du äger/har läst?
Bara böcker jag inte läst i högerkant. Det som jag läst nyligen ligger i recensioner.

Angående prassel:
* Eventuella allergier?
Nada

* Favoritgodis?
Hmmm allt går i perioder. Choklad är dock alltid gott.

* Naturgodis - ätbart eller oätligt?
Är inte så mycket för torkad frukt men älskar nötter. Definitivt ätligt.

* Favoritsnacks?
Just nu ostbågar och brieost om man kan räkna det som ett snacks.

* Kaffe eller te? Vilken smak?
Gillar kaffe och gillar te. Teet får gärna vara lite fruktigt eller kryddigt.

* Kryddar helst med?
Salt, peppar, paprika och chili.

* Vad tycker du verkligen inte om?
Lakritschoklad var ingen hit. Smörpopcorn är inte heller speciellt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0