Analys av läsläget i Juli =)

Juli är till ända och det är dags för Augusti. Hoppas på att få lite sol och kanske ett litet bad innan det är dags att återgå till jobbet. Det har blivit ganska mycket läst i Juli för att vara jag. Hela nio böcker har jag plöjt under Juli. anligtvis brukar det inte bli mer än fem per månad.

--> Duma Key - Stephen King
--> En shopaholic säger ja - Sophie Kinsella
--> Drottningen vänder blad - Alan Bennett
--> Nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson
--> Är det någon där? - Marian Keyes
--> Tisdagarna med Morrie - Mitch Albom
--> Isprinsessan - Camilla Läckberg
--> Kära Agnes - Håkan Nesser
--> Smultron och svek - Eva Swedenmark, Annica Wennström

Det blev alla böcker (minus halva bittert arv) som jag hade med på min läslista. Augusti kommer bli en svensk månad då jag tänker läsa böcker av svenska författare (minus jorden runt utmaningen). Har lagt upp en liten hög på nattygsbordet. Mer om den listan i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: ida

oj de va inte illa att läsa så många böcker på så kort tid:) Det blev cupcakes, är barnsligt förtjust i de. Denna gång med hallonsmak. La upp receptet på bloggen:) Ja kan sitta alldeles för länge å prova dekorationer. Brukar för det mesta sluta med nått enkelt ändå. men ja har ju skoj under tiden. haha.

2009-08-02 @ 12:20:10
URL: http://www.idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0