Min vinst från En bok om dagen

Idag när jag kom hem låg det en avi och väntade innanför dörren. Det var min vinst i En bok om dagens jubileumstävling som hade kommit. Snabbt som attan skyndade jag mig ner till mitt utlämningsställe och fick ut mitt paket. Och vilket paket! Det verkligen ramlade ut kolor och godis det gröna kuvertet. En hel skål full fick jag.

Utöver det fick jag självklart även böcker. Djupa vatten av Barbara Nadel och Labyrinten av Kate Mosse. Båda böckerna låter spännande och är inget jag har läst eller hört talas om innan. Labyrinten lät riktigt intressant så den tänker jag sätta tänderna i ganska snart.

Stort tack till En bok om dagen för paketet och till dottern som valde mig bland alla tävlande.


Kommentarer
Postat av: En bok om dagen

Åh, vad snyggt du hade ställt upp det!



Jag glömde säga en sak! Det där tuggummit: det är en sån där "hata eller älska-sak", tror jag. Jag köpte två askar; en till dig och en till oss i familjen, att prova på. Min man tyckte att det var jättegott, men alla vi andra sågade smaken. Så om du inte gillar tuggummina får du ha dem som diskussionsämne kring fikabordet på jobbet, eller något... Tvinga alla att smaka och avlägga rapport... ;-)



Jag har inte heller läst böckerna, men fastnade för baksidestexten. Jag ser fram emot ditt tyck & tänk sen! ;-)

2009-05-12 @ 20:52:19
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0