Uppdaterad VILL HA lista

Livet har kommit emellan mig och boggen några dagar, men nu så ska vi vara back on track igen. Jag hittade min gamla vill ha lista här på bloggen och såg att den behöver uppdateras lite:

Stigma - Åsa Schwartz
 Boktjuven - Martin Zusak
 Åse - Denise Rudberg
 Drottningen vänder blad - Alan Bennett
 Mitt nya jag - Sophie Kinsella
 Den dagen min dotter blev galen - Michael Greenberg
 En liten hattaffär på hörnet - Marita Conlon McKenna
 Duma Keys - Stephen King
 Stjärna för en natt - Lisa Jewell

Köpstoppet gäller fortfarande men man kan ju alltid önska sig ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är tur att bibliotek finns! :) Just nu läser jag Boktjuven, lånad på bibblan. Jag har inget köpstopp, men jag köper faktiskt inte böcker. Jag tycker mest att de tar plats!

2009-03-19 @ 07:36:14
URL: http://www.bokblomma.com
Postat av: Din bokkompis

Hallå!

Tänkte bara höra vilka av Dean Koontz böcker som du har? Ifall det är någon där som passar att skicka eller så. ;)

Men det är trevligt med en lista på vad du kan tänkas vilja ha... Snart dags att skicka igen :)

2009-03-19 @ 11:49:35
Postat av: Malin Lindsjö

Jag har läst ut Stigma. Boken ligger och väntar på dig ;)

2009-03-20 @ 09:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0