Skicka vidare ...

Skicka vidare

* Tre personer som kommenterar det här inlägget kommer att få en begagnad pocketbok av mig. Först till kvarn gäller - och du måste ha en blogg.

* Skriv i inlägget att du vill vara med i Skicka vidare, tinga den bok du vill ha, och skriv din mejladress - så är boken din.

* Lägg in den här informationen på din blogg och lova därmed att skicka vidare tre böcker.

* De böcker som lovas bort ska antingen visas på bild i bloggen eller beskrivas ordentligt med titel, författare och skick.

* Avsändaren betalar portot och böckerna ska skickas inom ca två veckor.

________________________________________________________________

De tre böckerna som jag väljer att skicka vidare är följande:

Smuts - Katarina Wennstam
Boken fick jag tillsammans med en tidning i somras (Elle, Damernas värld?). Boken är en spännande skildring av det svencka samhället och hur torskar (sexköpare) finna i alla skikten i samhället och kan vara personer som man minst anar. Det är också en skildring av en familj som tappat bort varandra. Vi får följa familjen Wahl under en tid i deras liv. Jonas ä'r advokat och ska bevaka en traffickingrättegång. Hans fru undrar varför Jonas är borta många kvällen och nätter.

Danslärarens återkomst - Henning Mankell
Jag har hört att det är är en otroligt bra deckare och att den definitivt är läsvärd, men jag har aldrig haft lust att läsa den. Den har legat i min bokhylla i 5-6 år nu tror jag. Jag tror att jag ska ge någon av er där ute chansen att läsa den istället. Den som väljer boken får väldigt gärna får gärna säga till om jag har tabbat mig och borde läsa den ändå ;)

Höga förväntningar - Jennifer Belle
Den här boken tyckte jag lär bra på baksidan, men jag fastnade inte riktigt i den. Boken handlar om Liv Kellerman som går ifrån sin man och upptäcker sedan att hon står ensam och utan riktning. Hur ska hon klara sig utan det lyxliv som hon är van vid och vad ska hon göra istället? Någon kanske uppskattar boken mer än vad jag gjorde.

Då är det bara att kommentera om det är någon som är intresserad av dessa tre titlar.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill gärna ha boken Smuts skickad till mig! Kul grej det här. Skall genast lägga in inlägget på in blogg. Maila gärna mig för adressuppgifter! Kramis och gott nytt år på dig!

2009-01-01 @ 21:17:58
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0