Ska bloggen vakna ur sin dvala?

Börjar trevande att försöka väcka bloggen till liv igen. Dock inte bara med bokfokus utan även med lite annat som lockar mig. Tankar kring huset, pysslat, sådant som upptar min tid utanför läsandet också. Jag tror ändå att bokfokuset blir störst men ändå..

Under årets första två månader har jag fått läst litegrann och hittat tillbaka lite till läsron igen efter en turbulent höst och jul. Jag har hittat några sköna ställen i huset som är perfekt för läsning.

Några av böckerna i urval:
- Comfort food - Kate Jacobs
- En helvetes vinter - Daniel Woodrell
- Vindens skugga - Carlos Ruiz Zafón
- Saffransköket - Yasmine Crowther


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0