Jorden runt på 8 böcker - förberedelse

Många har redan påbörjat eller läst ut Majboken från Östeuropa, men jag har sugit lite på karamellen och kommer inte börja med boken riktigt än. Boken jag har valt är hjärtdjur av Herta Müller. Det är dessutom några veckor kvar av månaden. Jag har varit inne och tjuvkikat lite på lite olika recensioner och jag ser fram emot att läsa boken mer och mer. Jág ska bara avsluta New moon först. Det är bok nr 2 i twilightserien för er som inte redan har läst den (brukar vara ganska sen med hypade böcker).


Kommentarer
Postat av: Maja

Kul, då läser vi samma :-) Har börjat och det verkar lovande. Just nu har jag pausat den, har lånat sista delen i Twilight..måste veta hur det går, även om jag bitvis tycker att det blir lite too much ;-)

2009-05-07 @ 08:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0