Jag vann!

Jag har vunnit ett hemligt bokpaket av En bok om dagen. Jag som aldrig vinner annars! Helgen känns redan så mycket bättre efter att ha spenderat en stor del av gårdagen kramandes toaletten. Mådde riktigt dåligt igår =(. Missade till och med min klassfest som gick av stapeln igår. Dessutom låter det som att alla hade en trevligt kväll igår.

Nu ska jag återgå till Tornrummets hemlighet av Niklas Janz som är en av böckerna vi ska diskutera på boksamtalet på tisdag. Tyvärr vårt sista boksamtalsmöte. Detta är förövrigt ett riktigt trevligt initiativ från två av skolbibliotikarierna i kommunen. Jag hoppas att det fortsätter även nästa läsår.

Kommentarer
Postat av: Lilla O

Grattis!



Lite avundsjuk är jag allt...

2009-05-03 @ 22:27:23
URL: http://lillao.blogg.se/
Postat av: En bok om dagen

Och oj, vad jag snokar runt här... ;-)

2009-05-06 @ 08:17:22
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0