Bokenkät once again.

En liten bokenkät igen. Även denna från bokhora. Trevligt sätt att starta veckan på, tycker ni inte?

Senaste...

Utlästa boken: Köp inte den här boken - Ann-Christin Gramming. Recension kommer!
Påbörjade boken: Om jag kunde drömma - Stephanie Meyer. Jag har bara läst första sidan
Höjdaren: Den första gång jag såg dig - Katarina Kuick. En sån liten goding!
Besvikelsen: Just nu Sekten av Jan Sverre Syvertsen. Bra tema men han får inte till det!
Lånade bibloboken: Köp inte den här boken - Ann-Christin Gramming
Inköpta boken: Har gett mig själv köpstopp på böcker så senaste var Knackarna och den förskräckliga apan av King.
Bokcravingen: Oh, vill gärna ha 1001 böcker du måste läsa innan du dör i födelsedagspresent. Annars är jag sugen på Drottningen vänder blad och lite annat. Se här.
Lästa meningen: "Edward berättar om sitt första möte med Bella."

Alla bloggare där ute får gärna göra densamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0