Projekt på jobbet.

Vår underbart entusiastiska bibliotikarie (hej K;-) undrade om jag ville försöka få igång ett projekt med boksamtal och jag är inte den som är den utan nappade direkt på förslaget. Naturligtvis kom vi igång direkt och jag har nu fem ungdomsböcker och ett fikamöte inplanerat. Fyra böcker fick jag släpat hem igår och imorse låg det ännu en bok på mitt bod med en liten post-it på. Här är det snabba bud, men ack så roligt. Det här känns verkligen som något jag vill göra. Önskar det gick heltid ;)

 
Titlarna är:
Silverfenan - Charlie Higson (James bond som ung)
Pontus 4 stygn i huvudet - Johan Unenge (Skatarkille)
Det fattas en tärning - Johanna Thydell (Skrivit i taket lyser stjärnorna)
Phenomena Profetians utvalda - Ruben Eliassen (fantasyberättelse)
En enda kväll - Mats Berggren (Drama med trasiga tonåringar)

Fyra män och en kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0