Sommarpåse lyx har kommnit!

Idag har jag hämtat ut min sommarpåse lyx från mitt utlämningsställe. Paketet innehöll en bok från min vill läsa lista; Tisdagar med Morrie. Ville nästan sätta mig ner på Maxi och börja läsa den. Det hade varit en syn bland alla tipskuponger ;)

Utöver det fick jag även en sommarhälsning, en påse lakrits, lite roliga tepåsar, tvål, brokeback mountain, choklad och en plopp saltlakrits. Den testades så snabbt jag fått upp paketet. Dock inte riktigt min grej. Blandningen blev lite för mycket i min smak, men nu är den i alla fall testad.

Tack så mycket kompisen :D


Kommentarer
Postat av: Emma Lind

Shit vad du var svår att hitta, men nu så! För du är väl min hemliga bokkompis? Kul att se att du fick ett härligt paket. Jag fick ett superdunderhärligt paket och jag har redan satt tänderna i både bok och dumle (min favorit). Jättekul att du gav mig så bra och inspirerande böcker! Om det nu var du...... =)

Postat av: Ida

Vad roligt! En annan var för sent ute för att anmäla sig till det där, trist! Jag får väl helt enkelt sätta ihop en liten sommarpåse till mig själv ;)

2009-06-22 @ 22:24:49
URL: http://idasbokblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0