MIn första sommarlovsdag.

Då var min första sommarlovsdag till ända och jag har spenderat den tillsammans med JIF, skurtrasa och hårdrock (ger härlig energi när man städar). Hemmer känns lite mer städat och skönare att vara i. Dessutom har vi hunnit med en storhandling så det är numera en fröjd att öppna kylskåpet. Imorse tog jag öven en sovmorgon och låg och drog mig en stund på morgonen tillsammans med Labyrinten av Kate Mosse. Boken var en del av min vinst i En bok om dagens jubileumstävling. Jag har än så länge inte kommit så långt men den verkar lovande. En liten kommentar till min vinst är att chokladtuggummin inte riktigt var min grej.

Imorgon ska jag ge mig ut på jakt till lite "lyx" till sommarpåsen som ska vara skickad den här veckan. Har lite idéer på vad jag ska skicka med så allt ska införskaffas och paketeras. Den här biten är alltid roligast.

Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0