Grr för småstadsbokhandlar

Som jag skrev igår skulle jag ner till "city" i min lilla stad Kungälv och leta böcker till mitt bokpaket idag. Nu minns jag varför jag inte köper böcker på Bokia i Kungälv. De har ju inte mycket till utbud. Av de böcker som jag ville ha köpt egentligen fanns bara en. När jag dessutom fick fyra pocket för tre och försökte hitta en titel på min egen vill ha lista fanns ännu en gång bara en att tillgå. Jag som trodde att BOKia var en stor bokkoncern med böcker som prio ett. Tyvärr verkar der som att jag har fel. I bokväg fanns endast de mest populära och knappt det. Däremot finns det en hel del pappersvaror. Block, kalendrar och kort har de en hel uppsjö av. Detta blir definitivt en läxa för mig. Var ute i god tid och beställ från Adlibris eller betala en bussbiljett till Göteborg och gå i bokhandlarna där istället. Mer böcker att välja på där.

Förlåt mitt lilla missnöjesutbrott. Nu känns allt bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0