Slappardag.

Idag har varit en riiiiktigt seg dag som bara ägnats åt meningslösa saker såsom att surfa runt på nätet, glo på tv, käka ostbågar och verkligen göra ingenting. En dag är ok men imorgon får jag hitta på något så att jag inte blir allt för rastlös.

Den läsningen jag ägnat mig åt idag är verkligen högkvalitativ (?); en chic som inhandlades samtidigt som mina ostbågar. När jag läste den började jag fundera på boken "Köp inte den här boken" som jag nyligen beställt från adlibris. Är vansinnigt nyfiken på den och hoppas den dyker upp snart. Hoppas att den kan väcka lite nya tankar kring min konsumtion och shopping.

Hoppas ni har haft en bra söndag. Återkommer snart med en liten recension på boken Bortom gryningen med Barbara Bickmore.



OBS! En påminnelse: Två böcker finns kvar i skicka vidare: Danslärarens återkomst - Henning Mankell och Höga förväntningar av Jennifer Belle. Intresserad? Lämna mail i en kommentar och jag skickar den gärna

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0