Läslördag

Ja idag har det lästs för fulla muggar och jag har läst ut karamellskorna och det är insidan som räknas..(men vem fan vågar chansa). Just nu sitter jag här med tidningen chic och kollar in saker som jag borde uppdatera min garderob med (varför måste klänningar som tar bort skavanker, framhäver dina bästa drag och samtidigt gör dig slimmad kosta multum?). Även det läsning även om den är av det betydligt lättare slaget. Recensioner på de två böckerna jag nämnde i början kommer här inom kort.

Näst på tur i läslistan måste definitivt bli den utmaning som jag startade för ett tag sen. Ligger redan efter så här ska läsas. Jag måste även läsa ut Fredag för evigt av Annie Dalton för skolans räkning. Mina sexor ska få bekanta sig med boken på måndag. Skoj skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0