Utmaningsbok - En god människa

Är nu i mitten av En god människa av Nick Hornby. Jag känner igen mycket av det jag läser så jag undrar om jag faktiskt inte redan har läst boken. Har ett vagt minne av handlingen men kommer inte ihåg hur den slutar. Boken är riktigt sarkastisk och lite smått mörk. Just nu ´känner jag inte att jag kommer att klara av min utmaning. Är bara på bok två av fem och läshastigheten ligger inte på topp. Jag verkar ha tappat lite av min läslust för tillfället vilket är lite olyckligt. Tanken med min utmaning är god då jag vill ta tag i min hylla med olästa böcker innan den olästa delen tar överhanden. Jag får göra ett nytt försök igen om en månad igen och se hur jag tar mig an utmaningen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0