Snoken är nyfiken i en strut.

Min hemliga bokkompis har lämnat ett fotspår hos mig och jag kan inte annat än att bli otroligt nyfiken. Det är första gången som jag deltar i något sådant här vilket gör det extra spännande. Jag har även fått upp ögonen för fler bokbloggar som jag definitivt vill bokmärka och besöka oftare. Min att läsa lista kommer snart att bli jättelång och sambon får nog snart ge vika och ge mig rätt i att vi behöver byta ut våra bokhyllor till något större och mer praktiskt =)

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Vad kul att du tyckte om mitt inlägg!!!!



Jag håller med dig om att "läsa-listan" blir allt längre. Hur ska man någonsin hinna läsa alla böcker som man vill läsa! :) Men det är kul också eftersom man får upp ögonen för böcker som man säkert inte skulle ha läst annars.

2009-02-27 @ 22:03:38
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0